Byna versi Hairi Pottah :p

Monday, July 11, 2016

Paranoia

"Serius wey . Jangan bagi harapan palsu . Aku benci harapan palsu."

Aku cakap kat member aku lepas mintak duit raya dari dia . Hahahahaahaahaha . Actually main-main ja tapi entah kenapa tetiba ayat tu keluar dari mulut aku lepas dengar word 'janji' dari dia .

Aku dah jadi paranoia . Taktau paranoia tu apa ? Orang yang susah nak percaya dengan orang lain .

"Once dah berjanji, kena tepati"

Sebab apa aku paranoia ? Jawapan simple, sebab ada makhluk Allah yang langgar prinsip atas tu .

Aku pegang dengan janji tapi...

Apa aku dapat lepas 5 tahun aku tunggu dan berpegang dengan janji tu ? Apa aku dapat lepas 5 tahun aku positifkan diri tak fikir bukan-bukan ? Apa aku dapat lepas 5 tahun persoalan aku dibiar tergantung ? Apa aku dapat lepas 5 tahun aku still taktau apa salah yang aku dah buat ?

"If there's nothing wrong, why we're suddenly become strangers?"

If you are reading this , please know that you are the main reason I've become a paranoia . Thank you .

No comments: